naklejki reklamowe

Na rynku jest dostępnych sporo metod reklamy, dla przykładu , które zamawia się w pracowni poligraficznej i naklejać je na przedmioty.
Jakie inne poligraficzne produkty mogą pomóc w marketingu?

Czym jest naklejka?

Chyba każdy wie co to jest naklejka i jak wygląda, jednak obecnie nalepki produkuje się w tak różnych kształtach oraz z różnych materiałów, więc czasami ciężko nawet poznać czy jest to naklejka.

Warto jednak odpowiedzieć sobie an pytanie czym cechuje się naklejka i co w ogóle można za naklejkę uznać.

Cóż pierwszą i oczywistą sprawą jest to, że naklejka musi się do czegoś kleić, więc musi posiadać już nałożony klej.
Produkt, który nie ma kleju nałożonego w drukarni jest bardziej etykietą, ale to też zależy.

Co do typów i rodzajów naklejek to już kwestia na osobny akapit.

Czym jest naklejka? Odpowiada Wikipedia

naklejki reklamowe
Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka

Zastosowania druku cyfrowego

Druk cyfrowy ma zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymaga się dużej jakości przy niskim nakładzie.
Czyli generalnie tam, gdzie offset jest zbyt drogi w stosunku do samej wartości druku.

Materiały na konferencje, niskie nakłady materiałów reklamowych, materiały biznesowe oraz raporty. Różnica w cenie pomiędzy tymi technologiami jest taka, że proces przygotowania do druku maszyny offsetowej jest bardzo długi i kosztowny, jednak raz ustawiona może wykonać bardzo dużo kopii w bardzo wysokiej jakości, dlatego cena za pojedynczy druk w offsecie jest tym mniejsza im większy jest nakład..

Widok do druku:

naklejki reklamowe