Czy opłaca się jeździć do pracy za granicę busem?

odstępach czasu i po określonej linii lub sieci transportowej1. Współcześnie do podstawowych środków transportu zbiorowego należą: w transporcie lądowym szynowym: kolej metro tramwaj w tra

Czy opłaca się jeździć do pracy za granicę busem?

powszechnie dostępny regularny przewóz osób

Publiczny transport zbiorowy

Publiczny transport zbiorowy ? powszechnie dostępny regularny przewóz osób wykonywany w określonych odstępach czasu i po określonej linii lub sieci transportowej1.

Współcześnie do podstawowych środków transportu zbiorowego należą:

w transporcie lądowym szynowym:
kolej
metro
tramwaj
w transporcie lądowym kołowym:
autobus
trolejbus
w transporcie na wodach śródlądowych i morskich:
statek pasażerski
w transporcie powietrznym:
samolot pasażerski

Przeciwieństwo transportu zbiorowego stanowi transport indywidualny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Publiczny_transport_zbiorowy


Coraz lepiej wyposażone busy

Chociaż wielu osobom transport busem kojarzy się przede wszystkim na przykład z brakiem przestrzeni pozwalającej na wyciągnięcie nóg w czasie podróży i tak dalej, obecnie oferta firm transportowych w tym zakresie jest naprawdę na wysokim poziomie. Co prawda, busy to o wiele mniejsze od autokarów pojazdy i trudno oczekiwać takiej przestrzeni jak w autobusie, jednak sporo busów to dość komfortowe środki transportu. Co więcej, bardzo często są one wyposażone w klimatyzację, która sprawia, że podróż odbywana szczególnie w letniej porze, gdy dokuczają nam upały, może być o wiele bardziej komfortowa. Niejeden bus umożliwia swoim pasażerom także skorzystanie z bezpłatnej sieci Wi-Fi, co dla wielu pasażerów jest bardzo dużym atutem.


Historia marki - autosan

Autosan ? marka polskich autobusów, produkowanych niegdyś w Sanockiej Fabryce Autobusów ?Autosan? w Sanoku.

Historia przedsiębiorstwa sięga pierwszej połowy XIX wieku. Dwaj byli powstańcy listopadowi z zaboru rosyjskiego Mateusz Beksiński (1814?1886) i Walenty Lipiński (1813?1898) osiedlili się w Sanoku. W 1832 założyli kowalsko-kotlarski zakład rzemieślniczy, w którym rozpoczęli produkcję kotłów, narzędzi miedzianych i innych przedmiotów użytkowych. Warsztat był umiejscowiony przy obecnej ulicy Podgórze. Z czasem uruchomiono w nim produkcję narzędzi i urządzeń dla górnictwa i przemysłu naftowego, przemysłu gorzelniczego i browarnictwa. W 1886 Walenty Lipiński przekazał warsztat synowi, niespełna 30-letniemu Kazimierzowi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Autosan



© 2019 http://fsl.org.pl/